teisipäev, 29. mai 2012

Väike elu päikeselaigus

Hobusehull

❤ lugesin... uue robin hobbi läbi ja õnneks mõned asjad ei muutu. see on tõeline armastus, mis on kestnud rohkem kui kolmandiku mu elust. maksimaalne pateetika ja kõik suured sõnad minu poolt selle pihta igal juhul.
❤ söön... tere, kinoa. meeldiv lähemalt tutvuda. also in the news: lennusadama kohvikus on õdus terrass, head kalasöögid ja ha-rul-da-selt hea šokolaadikook.
❤ vaatan... grey anatoomia, mine põrgusse, ma ei mängi enam. elagu mad men. also in the news: a separation oli väärt, l'appolonide oli ka hea. (aga katusekinos on esialgu a) liiga-liiga-liiga külm isegi kahe teki all, b) ap-pi, nii halba sööki pole ma elu sees söönud, õu-dus, c) filmi alguses on õues liiga-liiga valge, augustis on ehk mõtet minna. ei taha vinguda, aga tunnen, et tahan hoiatada.)
❤ armastan... jalgrattal tööl käia. mu tänavuavastatud marsruut on naeruväärselt idülliline. ERITI hea.
❤ kuulan... väljasõitu rohelisse. peate ka kuulama.
 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

ütle midagi!
say something!