reede, 19. aprill 2013

eluke veereb


mul on siia suht keeruline kirjutada, et kuidas mul TEGELIKULT läheb. alguse asi. kogu organisatsioon on tuttuus, kõik inimesed on üksteisele võõrad. asjad alles loksuvad paika ja mu tuju käib sellega koos üles-alla.

eelmisel nädalal saabus meie work/study programmi kampa veel kaks inimest - jesse (usa) ja aixing (vietnam) -, kes on minu suureks rõõmuks osutunud väga toredateks. seni oli mulle seltsiks nils (saksamaa), kes on küll nunnu, aga mitmes mõttes üsna noor ja udu. jessest ja aixingist võib mulle aga abi olla - peale selle, et nad on asjalikud, räägivad nad mõlemad hiina keelt, on siin aastaid elanud ja teavad, kuidas asjad käivad. kohati paremini kui daniel ja tema naine yanzi. või on meie huvid rohkem ühte auku. (muide - kas keegi tunneb jesse eestlasest sõpra oliveri, kes elab kunmingis? ma pidin talle pettumuse valmistama ja nentima, et kõik eestlased ei tunne üksteist, olgugi et meid nii vähe on…)

peale selle teeme me iga päev mitu korda trenni ja kogu see harjutuste krempel on teatavasti psühhofüüsiline, mis tähendab, et sees olevad vanad haavad kärisevad ja teevad häält. on huvitav ja puhastav, aga mitte alati meeldiv. pärastpoole on alati puhtam tunne, aga mitte kauaks - kohe hakkab mõni veel rohkem peidus olnud mustus välja pressima. feeling is healing, öeldakse meile siin. pean oma sisemuse korralikult kiht kihi haaval läbi uurima ja allasurutud jamad läbi elama.

ma  õpin ümber asju, mida ma olen siiani viis aastat lohakalt/suvaliselt teinud. kui eestis taijid tehes meie tehnikat kunagi kuigi tihti/põhjalikult ei parandatud ja lasti meil niisama lõõgastuda (mis on väga mõnna ja ka õige lähenemine ja mul tegelikult pretentsioone pole), siis siin daniel muudkui paugutab meie kallal. ta ennem pragab sinuga vahet pidamata ja isegi kurjalt, kui et laseb su mõttel uitama minna. see ajab juhtme kokku, aga selleks ma siia tulingi. kui kõik oleks lihtne, siis oleks midagi valesti. mul on temalt jube palju õppida.

aga täna oli märgiline päev. elame siin joogakeskuses, mis on danieli naise yanzi ja yanzi raseda äripartneri oma. ja noh, sellele äripartnerile ei meeldi ei daniel ega ka see, et me siin oleme. valged inimesed haisevad jpm. täna lepiti suure kakluse saatel lõpuks kokku, et daniel ostab äripartneri osa ära ja me saame tunda ennast siin nagu kodus. pidu!

wandering dao gängi peanupud vasakult: nils, jesse, aixing, mina ja daniel

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

ütle midagi!
say something!