teisipäev, 12. märts 2013

Näppudega söömine on põhiasi


see lillkapsamöks ehk gobi on mu uus lemmiktoit. süüakse näppudega loomulikult, või noh selle leiva (roti) abil. see lillkapsamögin on muidugi suht tahke, aga kuidas ma tulen suurepäraselt toime roti abil suppvedela karri söömisega, see on minu jaoks ikka veel müstika. iga kord, kui taldrik tühi, imestan, et kuidas küll… mis toob meelde kohtumise mu sõbra vennaga, kes mulle esimest korda otsa vaadates küsis, et “kas ma pean lusika tooma vä?”. saanud küsimusele eitava vastuse ja näinud mind söömas, pidi ta imestama, et “ohoh, ta oskab näppudega süüa, polegi päris lootusetu juhtum…”
nii et kui ma kunagi kašmiiri pulma lähen, siis ma oskan seal vähemalt kultuurselt süüa ja söömine on seal tõesti suure au sees.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

ütle midagi!
say something!