reede, 31. mai 2013

Memrise, mu lemmikäpp!


Tupsukesed, tulge hakkame koos Memrise'i kasutama! See on selline jube vahva tuupimisäpp, millel on selline tore logaritm, mis teab, kuidas lühimälu ja püsimälu toimivad ja teeb tuupimise lihtsaks ja ei pane ennast üldse rumalana tundma. Guardianis oli tore lugu ka selle kohta ka kunagi - pealkiri on tal muidugi ulme valdkonnast: How I learned a language in 22 hours.

Ehk et ma õpetan endale selle abiga iga päev pisikese terakese hiina keelt ja ma olen sellest sõltuvusse sattunud, sest järsku on tuupimine mõnnaks tehtud. Ja kes mind hästi tunneb, see teab, et ma olen seni olnud väga vastumeelne tuupija. Peale keelte saab seal igasugu muid asju ka õppida alates geograafiast kuni anatoomia ja kunstini. Ise saab kursusi ka teha. Kõik on tasuta! Ändroidi äpp on ka ja Õunaäpp tuleb varsti. Soovitan! Ja ohvkoors saab seal üksteisega sõbraks hakata! Tulge ka! Hüüumärgid!!!


❤❤❤

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

ütle midagi!
say something!