neljapäev, 23. mai 2013

paastujärgne pusle

panen ikka veel paastujärgset puslet kokku. iga päev lisandub uusi tükke. ühtlasi jätkub meie qigongi programmis puhastumisteemat veel kaheks nädalaks. nii et järgnevad killud on küll omavahel seotud, aga erinevatel päevadel kirjutatud ja neid tuleb veel…
kui nüüd kõik ausalt ära rääkida, siis paastu kõige hullem osa tuli pärast paastu lõppu. käisin jalamassaažis, mille peale läks mu nägu nii nässu, nagu ta mitte kunagi olnud ei olnud. see oli eepiline. see ei olnud minu nägu. kunagi ma näitan pilti ka, aga praegu on see veel liiga lähedal ja liiga…. uhh. nüüd siis hakkan jälle korda saama. loodetavasti.
täna (16.05. - toim) läksime lõpuks india restorani. ja nils tegi mulle teatavaks, et mu nägu on muutunud. nunnumaks. cuter than before, oli see, mis ta ütles. mille peale ma tänasin teda ja vastasin, et tegelikult olen ma ikka veel veits paistes, aga mu iseloom on küll vahepeal paremaks läinud. või vähemalt olen ma nüüd rohkem mina. sest emotsionaalselt on tõepoolest märgatavalt kergem olla. entusiasmile ja motile pääseb lihtsamini ligi, asjad ei ärrita.
selle üks sümptom ongi see, et ma saan nüüd nilsiga hästi läbi. ma ütlesin ennemalt, et ta on liiga udu ja ta veits ärritas mind, aga siis tuli moment, kui ta vihastas mu peale ja ma panin ta nii õrnalt ja elegantselt paika, et suutsin iseennast ka selle käigus paika panna. healing crisis. nüüd mina ei ärrita enam teda ja tema ei ärrita enam mind. tõsiselt, nagu oleks seina vahelt ära võtnud. enamgi veel, me nagu kiirgaks sooja üksteise poole. ma olen enda üle nii uhke. tõsiselt, konfliktide lahendamine on minu jaoks alati nii ebamugav, aga nokurat, muudkui elan ja õpin ja arenen! ja noh, nilsile ka muidugi tunnustus selle eest, et ta vastuvõtlik oli ja asja vihaga ego seljas ratsutades palavamaks ei kütnud. win!
to be continued…

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

ütle midagi!
say something!