kolmapäev, 8. mai 2013

Seitsmenda päeva õhtu


Istun oma toas, kuulen eemalt eepilist mussi.Esimene mõte: Hermanni tornis lastakse loojangul lippu alla!Teine mõte: Aaa, ma olen Hiinas.

Ma kaalun 56 kilo (kaal näitas 57, aga kingad-riided-kott olid seljas, nii et lahutasin ühe sümboolse kilo maha). Polegi nii dramaatiline, kui tookord, kui ma haige olles ennast 53-kiloseks ropsisin ja nii nõrgaks jäin, et terveks saades ei jaksanud bussipeatusesse kõndida. Samas lemmikkleit, millega ma plaanisin india restoranis dieetimise lõppu tähistada - naeruväärselt suur. Ühesõnaga olen suurepärases rannavormis. Ilgelt tobe on mõelda, et ma kaalusin keska ajal mingi kilo rohkem ja pidasin ennast liiga pekiseks. Oeh. Lapsed on lollid. Kehamassiindeks on mul muide praegu 18.93 - kõõlun normaalsuse (19-24) piiril. Trivia fakt: eelmise aasta märtsis kaalusin umbkaudu 66-67 - mu rekord, siis hakkasin hästi tasapisi alla võtma, sest jätsin maha piimatooted jpm. Et siis olen mullusest 10 kilo kergem. Päris nii see ilmselt siiski ei jää. Ja ma ei nuta.

Tähtis point: paastuma peaks ka tervislikult sööjad, sest ka kõige tervislikum toit ja tegevus jätab endast mingi jälje.


Rääkisin, et jõud on tagasi ja tuju hea. Noh, eile käisin ülekeremassaažis ja see oleks nagu mingit lülitit vajutanud. Kõik negatiivsed emotsioonid purskasid välja, nägu läks nässu tagasi ja jõud kadus ära. Pool päeva läks aega ja kõvasti pidi veva nägema, et ennast tagasi saada. Aga siin ma nüüd olen. Loodetavasti saan ka oma näo kunagi tagasi. Niuts.


Tänane unenägu rääkis suremisest ja surnust elluärkamisest.

Nii. Jõin just tassitäie oliiviõli ära, poole sidruni mahla, törtsu ingverimahla ja küüslauguga. The Ultimate Liver Flush on selle kokteili nimi. Nüüd peab paremale küljele pikali heitma ja magama jääma. Ja homme tulevad maksakivid vmt välja. Tehke järgi. Kevad on maksa puhastamise aeg. Muide samu koostisaineid näiteks salatikastmes kasutades, teete oma maksale pai.


Homme hommikul saab süüa! Ja ei pea enam seda kohutavat savi sisse jooma! Peaks ruttu-ruttu magama minema!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

ütle midagi!
say something!